söndagstrött ?

hej på er alla trötta söndagslirare, vet ni en sak ? jag hatar söndagar.
man har ångest för att man kanske sovit för lite i helgen eller att man kanske
gjort bort sig totalt på festen eller nått helt annat.
sen så brukar jag även få värsta paniken över att snart e de ytterligare
en hel vecka full av plugg & läxor. skönt för er som redan pluggat klart!
själv har jag några år kvar tills jag kommer bort från dessa tråkiga bänkar &
snubblar in i arbetslivet.
sen får man se om man kommer sakna skolan sen men de e en annan femma, haha.

jaja, min helg har varit underbar. de känns så skönt att allt rullar på &
vännerna finns alltid där oh gör dagarna till de bästa.
julia har startat ett helt nytt liv år 2010
för övrigt träffade jag även min pappa ikväll som jag inte har någon kontakt med,
de kändes lite konstigt men vi får se hur de blir nu..

jag slänger in lite nya bilder ifrån helgen. tyvärr glömde jag kameran igår..
skriver ett inlägg lite senare också, puss








Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för dom fulaste bilderna på mig, åååååååååååh!

2010-01-25 @ 11:49:56
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0