nattugglor

hej på er där ute, alla nattugglor & ja allt va ni som e vakna nu e..
trötta kanske, precis som jag ?
idag har jag sovit, ätit, sovit & ätit haha någon som kanske vill byta mina sista
dagar på lovet till något lite mer vättigt ?
skulle egentligen dragit till lager 157 idag men jag & mamma satt
som fastklistrade vid fritidsresors hemsida & bokade en resa för familjen till tunisien.
mamma fick en liten kick här om dagen & bestämde sig för att börja leta, inte helt fel med
att åka till ett afrikanskt land till hösten..

imorgon kommer de väl inte bli nån vidare bra uppdatering heller om jag känner mig
sjäkv tillräckligt bra som jag faktiskt tror att jag gör. illa!
nu ska jag försöka googla fram info om jag vågar sätta på min exmobil ? assa nej,
batteriet har fluffat upp sig bokstavligt talat & ser mer eller mindre ut som en kudde..
vet inte om mobilen kommer explodera i handen på mig så jag vågar väl
inte ta några risker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0