kaos

förlåt för dålig uppdatering men dom här dagarna har varit kaos kan jag säga er alla.
jag fattar faktiskt ingenting just nu men de kanske e lika bra de ?
jag stannade hemma från skolan idag pga vissa anledningar så har försökt
lugna ner mig lite från allt som hänt. vaknade såklart av ett samtal som lika gärna
kunde varit oringt tycker jag haha. gör man allt för att få nån må dåligt så e de sånt man
ödslar sina dagar på.. de e inte friskt & kan inte fatta att du gör såhär, de skrämmer mig!

whatever så sitter jag & väntar på att min bror ska komma hem från skolan men han
borde vart hemma för flera timmar sen & försöker jag ringa så svarar han inte.
vafan har man en mobiljävel till om man inte svarar i den ?

sen kan jag ju bara säga att du som sitter & kommenterar min blogg med olika namn,
t.ex nicolina (kommentarer ej godkända) så vet jag att du i själva verket
sitter där nere i göteborg & tror alltså helt seriöst att de går att va helt anonym
på internet ? nej för ip;n sparas alltid.. de tragiska e tyvärr att du bara e avundsjuk
& vill att jag ska sura på en liten flicka som sitter helt oskyldig ;)

Kommentarer
Postat av: emmie viding

hej. allt bra med dig? :)

2010-01-12 @ 16:18:24
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: Catfightz- Bim

yes it is :D

2010-01-12 @ 18:28:15
URL: http://catfightz.blogg.se/
Postat av: felicia

nicolina i göteborg,haha..

men vafan har nunnan skrivigt?herregud.

o julia ja älskar dig

2010-01-13 @ 15:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0