irriteringsobjekt

de största irriteringsobjektet måste vara när folk tror sig kunna engelska så
perfekt men egentligen e grammatiken & stavningen åt helvete.
seriöst de finns nog inte något som stör mig mer om jag ska vara ärlig.
eller när någon blandar ihop ord t.ex & skriver en engelsk låt, ja ní förstår va jag menar.
varför ens skriva på engelska när den e helt förjävligt dålig genomarbetad ?

& nu sitter ni säkert där och tänker "men herregud bruden du kan ju inte ens stava till det"
men jo haha de e en helt annan sak att jag som vet kör med förkortning för att jag
helt enkelt blivit van med de.. ja ni förstår säkert vad jag menar, men seriöst vafan ?
gå till era engelskalektioner eller skit helt enkelt i den där onödiga texten på 
något halvslumrigt språk som ni kallar engelska. usch jag blir så irreterad haha!  


Kommentarer
Postat av: matilda

haha jag skriver aldrig på engelska för jag suger på de

2010-01-26 @ 16:40:50
URL: http://tillaann.blogg.se/
Postat av: sofia

ja d ska bli skitkul :)

fin blogg :)

2010-01-26 @ 21:57:35
URL: http://ssodermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0