godmorgon

jag & mikaela har precis vaknat nu, egentligen hade vi tänkt åka in till stan idag &
shoppa, sola & möta upp några vid nyckeln men ja haha.
jag antar att de inte blir något av de så vi får väl sysselsätta oss själva.
haha natten var skum & ett rent helvete för andra men jag klarar mig galant,
de värsta e bara att jag inte kan förstå att ni som stog så högt fallit så lågt, synd!
men för mig kvittar de, mitt liv rullar på & jag står på en stadig grund så
keep talk shit about me, it only makes me famous ;)

jag vet att ni e besatta av mig & därför kommer ni kolla in senare idag &
hitta alla fina bilder som kommer ut här på bloggen


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack så mkt! :)

2010-01-23 @ 15:15:06
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: E - en blogg om allt

sv; jag vet jag älskar dom:/! alltså..här i västerås var dom slut:( men där du bor kanske de finns! dom kostade 249kr:)



söt header!

2010-01-23 @ 15:21:02
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0