att mista sin pappa

rubriken säger allt..
de gör så ont i mig, hur han valde att bryta all kontakt med mig,
efter 14 år tillsammans så trodde jag bättre än såhär om han.
alla gråtfyllda nätter när jag kände mig övergiven, då jag föll.
då fanns inte min pappa här för då va han redan... borta




I wear all your old clothes, your polo sweater, I dream of another you.
one who would never leave me alone to pick up the pieces.
daddy to hold me, that's what I needed.
daughter to father, I don't know you but I still want to.
daughter to father, tell me the truth, did you ever love me?
cause these are the confessions of a broken heart


Kommentarer
Postat av: sabina

åååh :( Jag finns! Dag som natt!

Som jag har gjort hela tiden, men jag saknar dig. Vi måste börja snacka och så igen. <3

2010-01-25 @ 15:07:04
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0