akuten & förundersökningen läggs ner



statistiken stiger & stiger vilket känns riktigt kul. egentligen så skriver jag ingenting
intressant här i bloggen utan skriver om de som händer runt omkring mig &
saker som dyker upp i mitt huvud.

jag kan börja med att berätta för er varför jag inte uppdaterade bloggen igår..
efter skolan åkte jag & sola oh tränade, kom hem och käka osv. när jag satt i telen
kände jag hur jag fick svårt att andas och som stötar i mitt vänstra bröst.
mamma gav mig en ipren och sa att de säkert bara var muskelverk..
okej jag e van med de eftersom att jag brukar få de men brukar hålla i sig ca 1 minut,
den här gången börja de krampa & kunde knappt prata. som om jag fick knivhugg
ifrån sidan och uppemot nyckelbenet. fine, mamma ringde sjukvårdsupplysningen &
när de inte slutat efter ca 40 minuter sa dom att vi skulle åka in till akuten direkt.
satt på akuten i ett par timmar, tog olika prover & dom stack mig på massa olika ställen.
eftersom att dom inte kunde utesluta hjärtat så ville dom ha kvar mig över natten men
jag rent ut sagt vägrade så va skulle dom göra ? well vi fick åka hem 2 timmar &
sen komma tillbaka och ta ännu fler prover.. till slut sa dom att de troligtvis var
nerverna mellan mina revben som sitter iklämm efter att jag hade svininfluensan!
nu e jag iallafall hemma igen & hämtade ut några paket från posten på väg hem,
möttes av ett brev från polisen också där de stog att den misstänkte mannen
från händelsen på ett hotell i stockholm avlidit.. förundersökningen läggs ner.





Kommentarer
Postat av: sabina

Gud vad den där gubben var äcklig. Vi får hoppas att han är död!

i miss you <3

2010-01-15 @ 17:39:31
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: julia´c

sv: hm ja. (:

2010-01-15 @ 18:03:43
URL: http://jjuliasplace.blogg.se/
Postat av: eemmayouknow

alltså vad hände med den där mannen? ;o fattade inte riktigt.

<3

2010-01-17 @ 11:19:40
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0