god jul

oh god sån konstig känsla jag har.,
yee yee i onsdags drog jag till sthlm, träffade daddy på tåget & sen vidare till tyresö.
i torsdags (igår) fira jag jul tsm me farmor, åke & kusin. mysigt!
sen vidare till bror & hans brud i länna & sov hos dom me syster & hennes bf,
blev sjukt sent me film & lagom mycket.. haha lista ut själva ;)

vidare hem imorse, mamma & lillebror kom hem oh sen blev de julklappar,
mat & allt de där julmyset. nu väntar jag ba på att min bf ska ringa,
vi har inte pratat på aslänge känns de som haha.. saknar som f*n

fick sjukt mycket stuff i julklapp orkar inte ta upp men bjuder på ett par bilder. 

syster, joppe

HAHAH herregud, brors fina julgransdesign



nya snygga GAS västen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0