vårt älskade 2010

nytt år & 2010 inleddes i en rondell mitt i vårt kära göteborg.
jag vaknade nyss me 3 andra brudar i dubbelsängen så man kände sig ganska trygg haha.
iallafall så skriver jag mer imorgon när jag kommer hem & då kommer de även fullt me bilder,
hoppas ni gillar de.. men de klart att ni gör de ;)
nej nu ska vi dra ut en sväng, käka på nått trevligt ställe & sen antar jag att de blir dygna!

2009 lämnade oss på de bästa sättet & vi fick en toppenbra början på år 2010!
tyvärr har jag fortfarande inte fått svar på om man kommer säga sommarn 010,
eller sommarn 10 ? :s

för övrigt har jag comviq & de va nått fel på helvetets nätet så just nu blir jag
bombad av alla nyårs sms från inatt, härligt! -.-'

Kommentarer
Postat av: Frida

hej gumman !

saknar dig, det var ju skit länge sen vi träffades <3333

2010-01-04 @ 02:40:49
URL: http://lifewithfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0