mysig dag i snökaoset

nu e jag hemma från köpingen & yee, haft en mysig dag hos "katten".
ikväll e de bara jag & mamma hemma så vi ska gräva ner oss med glass &
jordgubbar, filt oh en film.. måste städa på mitt rum också, o r k a r  i n t e!
för övrigt så blir de en sen uppdatering imorgon också eftersom att dirr
efter skolan så drar jag & tränar. lär ju behövas, har ju kommit igång rejält nu.

för övrigt så fortsätter besökstatistiken i ungefär samma siffror men däremot
har ni slutat kommentera bloggen totalt.
skriver ett inlägg senare som kanske ger er lite mer lust till att kommentera..
ni vet att här e de fritt att komma med åsikter & tankar så länge de
inte e kränkade mot mig eller någon annan som kan ta skada av de :)


haha bjuder på någon slags bild från sommarn 09 på öland!

Kommentarer
Postat av: linda

öland <3

2010-01-21 @ 16:06:21
Postat av: daniella

öland? ;o

jag vart också på öland i somras..

ska dit i sommar igen till en kompis denna gången ! :D

bodde ni på camping i somras isf vilken ? (a)

pusss

2010-01-22 @ 14:24:15
URL: http://ellaaaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0