dålig uppdatering

yee, de slog mig att jag hade lovat mig själv att uppdatera bloggen flitigt idag,
ni märker ju hur de gått haha. synd!
jag har verkligen ingenting att skriva här i bloggen som skulle kunna
intressera er, lika bra de kanske så jag kan fortsätta skriva va jag vill här ?
nej inte så seriöst dock.. hm, som ni ser så blev de lite ändringar i designen
& som jag sa så fick de bli en helt ny header. en tillfällig & ful men när jag
inte bloggar så flitigt så tycker jag inte att de spelar nån större roll..

nej nu ska jag ta fram matteboken som jag för övrigt inte rört idag, synd!
slänger in en bild på dagens outfit sålänge. puss ;)


Kommentarer
Postat av: bella

hahaha.. "synd!" sötis!

2010-01-10 @ 00:49:05
Postat av: Emilia

Fin header! :)

2010-01-10 @ 10:52:17
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0