skola & shopping

hej på er, drog till skolan idag & va ovanligt pigg efter idrotten faktiskt,
med tanke på att jag ska få G i de detta året så va jag faktiskt med för en gångs skull!
de va en vild skoldag med en hel del roliga saker som hände, när clara skickar
bilderna så kommer dom ut på bloggen direkt. de handlar om att bjuda på sig själv
jaja, drog hem efter skolan eftersom att de tyvärr inte blev något lager 157 idag.
fick ett telefonsamtal av min mamma & så tänkte hon dra med mig på shopping,
fine tänkte jag oh följde med. kan ju säga att jag älskar min mamma ovanligt mkt idag.
kom hem med en hel del nytt & eftersom att mamma lättade på plånboken för
mig än en gång så slapp jag tänka på priset på samma sätt. härligt!
jag har även planerat allt inför helgen & de blir så gott som bäst faktiskt.

när jag ändå håller på så kan jag ju berätta att jag inte hunnit svara på era söta
kommentarer men de får bli imorgon när jag har lite mer tid.
nu ska lilla jag ta en varm dusch & sen blir de tele som alltid. synd med hjärntumör :(
tänkte inte skriva så mycket mer men bjuder på kvällens outfit.. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0