svar på tal




frågan e den, va e de du försöker komma fram till ?
anledningen till att jag kom in på feta människor va för bilden &
inte nått annat och avslutade me
"fobi mot feta människor" för att jag drev me mig själv, svårt att se de så för dig kanske men
ärligt så verkar de andra besökarna förstått precis va jag menat..
jag dömer inte efter vikt eller utseende som du antagligen gör eftersom att du
kommenterar min kropp, härligt att du kollar så noga så du kan sitta & räkna upp fel sen..
jag har mina brister som alla andra!
dessutom om du kallar mig anorektiskt så borde du tänka till eftersom att de inte skiljer så stor
skillnad mellan min vikt & min kurva, e trots allt ca 1,60 bara!


Kommentarer
Postat av: eemmiiis

jag saknar dig hjärtat

2009-12-30 @ 00:29:13
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0